Zmiany w sklepach internetowych – Omnibus 2023
Najważniejszym powodem jest ochrona konsumentów, którzy niejednokrotnie są oszukiwani poprzez manipulowanie. Kolejnym powodem jest zwalczanie nieuczciwej konkurencji. Wprowadzają zmiany, chcą uniknąć psucia rynku.
Link nofollow a dofolow
Linkowanie/ pozycjonowanie linków to nic innego jak zamieszczanie linków na serwisach zewnętrznych, które kierują do danej strony.
Gdy stworzymy stronę i zamieścimy na niej wartościowe, merytoryczne treści warto zdobyć wysokiej jakości linki prowadzące na tę stronę. Wpłyną one na widoczność witryny.
Artykuł sponsorowany – definicja , korzyści i gdzie go warto zamieścić
Artykuł sponsorowany to tekst publikowany na zlecenie innych osób czy instytucji. Artykuły sponsorowane przynoszą nam wiele korzyści, jeśli potrafimy w odpowiedni sposób go wykorzystać.
Nie jest to typowa reklama, ponieważ różnica, jaką możemy zauważyć to długość oraz forma wypowiedzi. Polega na publikowaniu treści, które mają wartościowy przekaz.
Regulamin sklepu internetowego
Jeżeli zamierzasz prowadzić sklep internetowy, na pewno musisz pomyśleć o regulaminie, który będzie opisywał zasady funkcjonowania Twojego sklepu i sprzedaży. Regulamin sklepu internetowego jest jego podstawowym elementem bez którego nie powinieneś rozpoczynać tego typu działalności.
Link building – zbuduj wartościowe zaplecze linków dla swojej witryny
Dotarcie do nowych klientów jest czasami trudne i czasochłonne. Wymaga od Ciebie zaangażowania oraz pracy włożonej w budowanie wizerunku marki. Jednym ze sposobów na pozyskiwanie nowych klientów oraz lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce, jest link building. Na czym on polega? Dzisiaj się nim zajmiemy.