Pozycjonowanie lokalne
Posiadasz biznes działający lokalnie? Stacjonarne przedsiębiorstwa, takie jak fryzjerzy, kosmetyczki lub sklepy stacjonarne potrzebują pozycjonowania w swoim rejonie. Wiedziałeś, że istnieją istotne różnice pomiędzy pozycjonowaniem stron internetowych a lokalnym?
Nastawienie na lokalizację
W przypadku pozycjonowania lokalnego nie wystarczy korzystać z podstawowych fraz kluczowych. W tej sytuacji muszą znaleźć się w nich również nazwy miejscowości, w których są świadczone usługi. Może to być konkretne miasto, gmina, powiat lub województwo. Wszystko zależy od skali Twojego przedsiębiorstwa. Warto również posiadać konto w serwisie Google Bussiness. Dzięki temu możesz dodać lokalizację swojej firmy lub sklepu w Mapach Google. Ułatwia to pokierowanie klientów pod Twoje drzwi oraz podnosi Twoją wiarygodność.
Korzyści pozycjonowania lokalnego
Dzięki dobrze dobranej kampanii pozycjonującej, możesz budować swoją markę nie tylko wśród lokalnej społeczności, ale również w sieci. Popatrzmy na pewien przykład. Posiadasz warsztat samochodowy. Wiedzą o nim wszyscy Twoi bliscy znajomi oraz stali klienci. W jaki sposób dotrzeć do nowych osób?
Wystarczy, że zaufasz profesjonalistom. Stworzymy dla Ciebie kampanię SEO, która przekieruje na Twoją stronę internetową wszystkich, którzy będą szukali konkretnych usług w Twojej okolicy. Dodamy również lokalizację Twojej firmy w Mapach Google. Od teraz każdy szukający konkretnych usług w okolicy znajdzie również Twój biznes.
Chcesz, żeby twój lokalny biznes był widoczny w sieci? Wystarczy, że skontaktujesz się z nami. Wspólnie ustalimy strategię na podstawie analizy SEO Twojej witryny. Specjaliści z MartSeo zadbają o to, żeby pozycjonowanie lokalne przyniosło Twojej firmie realne zyski.